MAG-ONT :/

Det började i förregår natt då Hugo inte alls ville sova. Han gormade och jag hörde hur han pressade och pressade men inget hände... :(
Så har det fortsatt hela dagen igår... Hela natten tills idag och även en bra bit in på denna dag också. Men nu,nu äntligen verkar det vända för honom :D

Jag ammade för en stund sen och när jag skulle byta bröst och rapa honom så kom det !!! Världens bomb i blöjan :D Yeeeejjj !! Man såg direkt att han blev så lättad,så tyst... Oh va det kändes skönt för oss båda men speciellt för honom kan jag tänka mig ;)

Nu ligger han här alldeless lugn och kolla faktiskt på tv,haha :)

Om nån timme kommer Kim hem,strax efter det kommer några vänner till hans familj som jag inte träffat innan så ska bli kul och se hur dom är :) Dom har ringt en del och ville så gärna träffa Hugo så nu får vi allt bjuda hem dom :)

Jag ser fram emot lördag dessutom. Då ska vi på en liten kräftskiva hemma hos mamma.Jag äter dock inte kräftor men tar med mig kött ist. Och det blir lika bra det :D Men ska väldigt mysigt att äta gott,dricka gott och umgås med familjen :)

Ser även fram emot nästa torsdag då jag och Hugo ska sova över hos Liv och Noel :) Bara vi 4 :) Laga go mat och umgås med våra gossar !! Mys på det !

Åker dessutom till Mellerud den 17 Sep till Emily och stannar hela helgen :) Ohh va jag längtar ! Ska bli så skönt med miljöbyte. Bara njuta och slappna av... Kan knappt bärga mig !! Det enda som gör mig lite nervös är att vi ska ta tåget upp. Tar ca 1 timme och hoppas det ska gå bra med Hugo :) Vågar inte ta bilen då bilbarnstolen sitter där bak och åka bil i 1,5 timme utan att ha nån koll på honom är inte riktigt OK !! Nejnej... Hur som helst. Ses snart Emily !! :)

Ha en go dag !

//Alexandra


Kommentarer
Postat av: Anonym

det gör vi hjärat!!!saknar och längtar såååå!! pusso kram

2010-08-25 @ 19:37:47
Postat av: liv

Det ska bli jättemysigt! Ska bjuda dig på goood mat :D <3

2010-08-25 @ 21:15:26
URL: http://livligaskutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0