LYCKA

Låg precis i soffan och insåg en sak ! JAG ÄR VERKLIGEN LYCKLIG !!!
Ja ni läste rätt. Har min underbara son här bredvid som sover så fint och en man som älskar mig lika mycket som jag älskar honom !! Finns verkligen inget bättre än detta liv.
 
Jag va väldigt rädd innan hur allt skulle gå när vi fick från 2 till 3... Men nu är den rädslan garanterat borta.

Allt jag gått igenom tidigare gick jag igenom av en andledning. Det har jag verkligen förstått nu.
Många hinder,många misstag,många grodor...

Skulle inte byta bort detta liv,denna stund,dessa underbara känslor jag har för NÅT !

Inte för att skryta men jag ÄLSKAR MITT LIV JUST NU !!!
Fan känns helt underbart att må såhär :)


Älskar er Kim och Hugo mer än nåt annat ! Ni betyder allt för mig !!


Kommentarer
Postat av: liv

Ja de ska bli jätteskönt att få de gjort, men är SÅ nervös.. Vill inte att han ska ha ont och vill inte amningen ska bli förstörd.. Men som du säger, han har ju fått in tekniken och vet att där ifrån kommer maten, o de jobbar dom ju bra för dom små liven :) Snart lördag :D <3

2010-08-15 @ 16:38:24
URL: http://livligaskutt.blogg.se/
Postat av: liv

hihihi, tack så mkt :D

2010-08-16 @ 17:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0