LÖRDAG :D

God förmiddag :)

Just är Hugo och pappa Kim ute med bilen en sväng.Hur mycket jag än älskar min lille pojk så uppskattar jag denna tid oerhört mycket !
Har varit mamma i 25 dagar men känner ändå att varje minut man kan få och bara titta sig i spegeln och se hur man ser ut gör en glad ;)

Inatt sov våran gosse från 24.00-06.30. Han är bara FÖR duktig på nätterna. Jag vaknar självklart lite då och då och tittar till honom,ibland hör jag när han drömmer och ligger och "gorrmar" för sig själv men är inte vaken. Vissa nätter sitter jag bara och tittar på honom för han är så fantastiskt fin !! Som jag sagt innan. Helt perfekt !

Så utvilad är man absolut idag. När killarna väl är hemma igen så tror jag Hugo vill äta lite sen ska vi promenera upp till Kaverös Kyrka och kolla med tider angående Hugos dop som vi helst vill ska äga rum när han är runt 3 månader :) Så det ska bli kul och se vad vi kan hitta för datum !


Mammas älskling badar och suger tummen ♥

Ska nu se till att få saker och ting gjorda,måste passa på som sagt !
Ha en underbar helg.
// Alexandra


OBS: Måste bara slänga in att jag sitter även framför tv:n och realityshowen "My new BFF" med Paris Hilton är på och jag kan inte säga mer än TRAGISKT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0