Jobbig dag....

Varför är jag så nere idag ?? Förstår inte mycket just nu.Grinar för minsta lilla och så fort jag ska försöka förklara för Kim vad som är fel så sitter gråten i halsen igen...


Hugo är hur mysig som helst som bara ligger och tittar med sina stora mörkblåa ögon (och ser sjukt nyfiken ut) på allt som rör sig och göra massa grimaser :)  Säger inte mycket utan bara tittar !


Det ändå som gav mig ett leende på läpparna idag (förutom Hugo) var vågen. Ställde mig på den för andra gången sen Hugo kom till världen och på 15 dagar har jag gått ner 12 kilo !!!!!
Känns så fantastiskt bra att det går åt rätt håll. Börjar få ansikte och figur tillbaks... Bara lilla magen som fortfarande står ut och gör att jag ser gravid ut på nytt :/ Men förhoppningsvis försvinner den med. Hallå,har ju bara gått 2 veckor :P


Nä tillbaks till soffan och försöka sova nu när lilleman också gör det :)



Puss till er från en sovande Hugo :)

// Alexandra





Kommentarer
Postat av: ida

du är så fin ska du veta och värdlens finaste mamma till världens sötaste. Vi alla finns härför dig. Du e så stark! jag älskar dig bästa du :)

2010-08-04 @ 17:43:40
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förlossningsdepression

2010-08-04 @ 19:50:34
Postat av: alexandra

Tack så mkt kusin !!!



Du ,den andra som skrivit anonymt. Jag har inte förlossningsdepession ! Då hade jag inte varit glad över huvudtaget... Vet själv att det har med hormoner och ammningen att göra !

2010-08-04 @ 20:04:32
URL: http://alexandriita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0