FINNS INGET BÄTTRE

♥ Hugo pratar för fulla muggar ♥

Han är så duktig. Känns som om det kommit över en natt. Han ler massor och jollrar och jollrar !!
Det är mammas pojke det :)


 

Idag har jag haft en mysig förmiddag med Fia. Hon kom och mötte upp mig och Hugo utanför vid gården och vi tog oss en promenard bort mot RadioTorget. Satte oss på "Gigi" för att Fia va lite hungrig och tjöta i solen. Hugo sov som en stock ;)
Efter det promenerade vi hem igen och satt och slöa i soffan tills Therese och Camilla kom som jag skulle göra fin i håret. Va klart runt 18.30 med det och Kim kom hem strax innan 19.00 efter att ha jobbat över.
Så dagen har varit väldigt trevlig från början till slut.
Nu sitter vi här helt avslagna i soffan och har precis kollat "Fångarna På Fortet" där barnlaget vann över sina kändisföräldrar :P

Imorgon blir det slappdag. Ska försöka amma,sova,amma,sova OSV... Måste verkligen bli bättre på det där med att sova när Hugo gör det. Han blir bara äldre och piggare så skärpning !!
På eftermiddagen kommer Kims gudfar Micke och hans sambo hit och ska få träffa lilleman. Och jag ska faktiskt få träffa dom för första gången med :) Ska bli trevligt !!

Sen blire torsdag och då ska vi sova hos Liv och Noel. Blir mys för hela slanten ! Matlagning och film tillsammans med våra gossar :)

Nä lite godis framför tv:n ? Ja tack !
Ha en go kväll folk..
// Stolt mamma ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mkt alex :) blev jättte nöjd ! jag ringer så fort jag ser skymten av min utväxt ! då blir det slingor :) Kul att äntligen få träffa söta Hugo :) Puss o kram

2010-09-01 @ 00:11:08
Postat av: FLOOSAN

åh va goo han är!



Tänkte kika in och önska en trevlig helg.



pss..var gärna med och tävla om en halskrage från geggamoja

2010-09-03 @ 09:01:49
URL: http://blogg.mama.nu/floosan
Postat av: Jennifer

De är så kul när dom börjar ge tillbaka lite som små garv =)

2010-09-10 @ 16:20:36
URL: http://urjenniferssynvinkel.blogg.se/
Postat av: Linda

han var super söt :)

2010-09-13 @ 09:19:17
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0