DET KOMMER

Ja jag ber om ursäkt. Har ett litet uppehåll med mitt skrivande.. Har en del att tänka på denna veckan så torkan kan fortsätta ett litet tag till...

Har ingen lust helt enkelt :/

Tisdag : Träffa Alexandra och Maxiii :) Så kul,va länge sen !!
Onsdag : Kommer gamla vänner till Kims familj hit och ska få träffa både mig och Hugo för första gången :)
Torsdag : Har jag lovat bort mig HELA DAGEN till Elice som kommer från Oslo över dagen. Ska dessutom frisera henne :)
Fredag : BVC 11.15 sen blir det fredagsmys med min familj ♥
Lördag : Eventuellt en liten kräftskiva hos mamma med familjen :)
Söndag : LEDIG !! Inget planerat. Det tackar vi för ;)

Som ni ser är det en del...

Nu vaknar Hugo som är hungrig.

Natti*

/ Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0