DAGEN IGÅR

God Morgon !!

Igår blev det verkligen en heldag med Liv och Noel :)
Dom kom hem till oss runt 13.00 och skulle byta lite blöja och mata lite sen promenerade vi till Frölunda Torg och va framme runt 14.30. Gick in och ut i affären och hittade en hel del faktiskt. Både till oss själva och till pojkarna :)

Satte oss ner för en fika runt 16.00 tiden och satt kvar till nästan 18.00. Vi försökte själva få i oss lite mat samtidigt som våra gossar vaknade till liv och ville också ha mat. Så mitt uppe i allt va det dags för ammning och blöjbyte :P
Snacka om att man verkligen,verkligen är mamma på riktigt ! Men allt gick superbra och Hugo somnade snabbt om efteråt medans Noel va pigg som attans ! Nästan hela tiden dessutom :/ Så stackars Liv fick försöka hålla honom i famnen samtidigt som hon skulle köra runt på vagnen och vara social... Noel ville verkligen inte ligga i vagnen,nejnej !

Torget stängde ju 19.00 så då började vi promenera hemåt igen och gick förbi Steffi och Robban som kom ut och pratade av sig en stund :) Trevligt !
Klockan rann iväg och Adam kom och hämtade upp Liv och jag traskade hem. Väl hemma kurrade magen så jag visste inte vart jag skulle ta vägen så Kim hade förberett Lövbiff,pommes och sås... Mums !!
Och Hugo sov som vanligt :P

Men en riktigt härlig dag var det iaf !!
Tack för det Liv !

Hugo sov som en stock inatt. Vaknade runt 03.30 åt och somnade om snabbt som satan :)
Så jag har också fått sova ut och är ovanligt pigg idag !

Vi ska antagligen med Steffi och Robban till hans föräldrar idag och fika lite. Dom vill så gärna träffa lilleman så självklart åker vi hela familjen :)


Har äntligen fått tagit kort till nya körkortet med så man kan få sitt nuvarande namn på ! Så dom papperna skickar jag in idag så ska det va klart. Nytt VISA är ett måste också så man heter samma på korten,kan ju vara en bra idé ;)


Ha en fortsatt go dag vänner !!

/ Alexandra


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du gift dig? byta namn?

2010-08-11 @ 11:39:16
Postat av: alexandra

vem frågar ?

2010-08-11 @ 18:04:24
URL: http://alexandriita.blogg.se/
Postat av: alexandra

vem frågar ?

2010-08-11 @ 18:05:32
URL: http://alexandriita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0