5/8-2010...

Får börja med att gratta mamma Liv som fyller hela 22 år idag,grattis,grattis !! :D


Imorgon kommer Liv,Adam och Noel hit och ska äntligen få träffa Hugo :)
Ska bli riktigt kul att umgås lite...


På lördag ska pappa Kim gå ut en sväng med grabbarna,blir en lugn sväng men han ska ändå få några timmar "ledigt" och ta sig några kalla ;)
Sen nästa helg förhoppningsvis är det min tur. Jösses va så länge sen så kommer nog knappt ihåg hur man gör :P
Fast ska inte ut på krogen utan antagligen bara ta nån cider och vara Alexandra för en kväll (eller några timmar) och det räcker gått och väl för mig. Kommer nog sakna min Hugo lite väl mkt !
Men vi hoppas ändå att det blir av så man får komma ut lite :D



Idag har moster och kusin Oscar varit förbi en stund...Skulle klippa Oscar som behövde vara snygg inför helgen så ställde självklart upp på det ! Moster hade köpt med sig frukostfrallor,bulle och cola...Mmmm Tack för det ! Vaknade ju ca 45 min innan dom skulle komma så det va väl behövligt :D


Nä nog tjötat nu vaknade Hugo....

Trevlig dag alla ! / Alexandra



Kommentarer
Postat av: olivia

hej! :) får väl passa på att skriva grattis till fina Hugo här också!

hoppas att allt går bra, och det verkar det ju göra! skönt!



hoppas du får komma iväg och njuta lite nästa helg. det är inte så ofta man kan unna sig det nu ;) men ammar inte du? eller har ni redan börjat med nappflaska? eller hur löser ni det? :) kul att veta hur andra göra, för snart blir jag nog med sugen på att få komma ut lite ;)



kram olivia och wilma

2010-08-05 @ 15:35:41
URL: http://oliviajon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0