2 VECKOR

God morgon !


Idag fyller Hugo 2 veckor... :) Va tiden går och går...
Växer gör han också. När vi lämnade BB vägde lilleman 4975 g och väger nu (alltså 11 dagar senare) 5280 g så min mjölk visar resultat :) Gott !! Har nog blivit lite bortskämda med denna lille gosse. Han äter så bra under ca 45 min tid med lite paus emellan sen sover han som en stock MINST 4 timmar varje gång. tex igår kväll somnade han vid 20.00 och vaknade inte försen 03.00 INATT ! Harre... Han kan sova den pojken. Men ska väl inte direkt klaga på det ! ;)


Igår va jag och Hugo ute på riktigt för första gången,har ju tagit promenader här hemma men inte varit iväg på nåt speciellt än så vi åkte till frölunda torg och mötte upp Fia, sen blev det massa shopping. Hade varit på BVC innan så promenerade från Axel D.Torg till F.T och det kändes så bra efteråt att man gick den biten. Va kämpigt med såret men ack så skönt att få "motionera" lite :)
Hur som helst,väl framme va det dags för Hugo att vakna och äta lite så vi satte oss på en fik ganska så fort och fick ammat. Strax efter det sov han precis som vanligt ;)


Fick köpt en hel del iaf.
4 par byxor och 2 linnen.
Mötte även upp mamma och moster lite snabbt och dom hade shoppat massa till Hugo. Hade även med sig varsin present från syster och henns pojkvän. Mycket fina kläder. Tack för det ♥


Vi "strosa" runt på torget ca 5 timmar innan magen kurrade och vi åkte hem. Åt mat och kollade lite tv. Sen va Fia helt slut och åkte hem till sig.
Va iaf. en väldigt go dag och jag kände mig som människa igen som kunde vara social för en gångs skull :)

Idag planerar jag att promenera till sisjön och handla lite som behövs. Än så länge är det gansla fint väder så hoppas det håller i sig så vi kan gå ist för buss.
Åkte buss hem från torget igår och det va mindre kul. Busschaffisar är ju helt galna. Vagnen va på väg att välta flera ggr så det va väl mer än tur att jag valde att stå framför den mitt i gången och vara i vägen för om inte... Ja då hade lille Hugo slått i golvet... Jävla gubbe som kör så galet :/


Jaja slut tjötat för denna gång !

Ha en go tisdag / Alexandra

 


Kommentarer
Postat av: liv

ska bli så kul att äntligen få träffa er! :D

2010-08-03 @ 10:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0