05.32

Ja just nu är klockan så tidigt och Hugo håller på att somna... Inte riktigt utan ligger och gormar och rör sig men ändå med stängda ögon så vem vet kanske,kanske somnar han !!!

Har ju inget bättre för mig än att sitta på FB och skriva blogg så det är detta jag gör halv 6 på morgonen ;)

Sitter och kollar runt på internet efter billiga alternativ när det kommer till dopmat. Vad ska man bjuda på efter dopet ? Och hur billigt är billigt ? Humm.. Ja mycket man behöver veta inför den stora dagen :)
Fast är ju ett tag kvar och kan inte göra någon direkt betällning på nånting försen jag vet hur många som tackar ja så får helt enkelt vänta med den frågan....

Hade iaf otroligt trevlig igår !! 
Anna och Fia tittade in runt 11.30 och Grynet och Vidar kom strax efter :)
Anna hade köpt med sig bulle så vi satte på kaffé och blanda saft :D Strax efter det ringde Nathalie och frågade om hon och Milo fick komma förbi en stund innan hon skulle jobba och självklart va det okej :)
När dom kom så fann Vidar och Milo varandra direkt ! Dom va urgulliga mot varandra coh självklart mot Hugo med :) Vidar tittade lite konstigt och förstod inte riktigt vad Hugo var för nåt men Milo hade pratat om Hugo innan och va lite fascinerad :D Iaf. Vidar och Milo kramades och pussades och delade på leksakerna som fanns :) Milo busade lite med Vidar och tog hans saker och ställde dom lite här och var så Vidar inte skulle ta dom,haha ! Så otroligt söta dom var :)

Hugo va ganska pigg och var med ett tag iaf. Sen somna han....Vakna....Somna....Vakna så höll det på så ett tag !
Men till slut när Grynet,Vidar och Kevin (som kom förbi en snabbis) hade gått runt 18.30,ammade jag honom och efter ca 30 min sov han som en stock och vaknade inte försen 24.15 inatt :) Dukkti kille :) Han va väl lika slut som jag !! ;)

Lite bilder från gårdagen :)

 
 


Idag kommer dom hit igen. Grynet,Kevin,Vidar och även Liv,Adam och Noel :D

Ska bli mysigt !!

Idag blir min pojk redan 1 månad !!!! Va tiden går fort. Grattis till dig,älsklings Hugo !!!
MAMMA ÄLSKAR DIG ♥



//Alexandra


Kommentarer
Postat av: Camilla Karlsson

När Ronja döptes hade vi egengjorda prinsesstårtor o bullfika bara =)

2010-08-20 @ 07:06:37
Postat av: Anna

Jag kan alltid ställa upp med att hjälpa till med baka eller laga enklare mat.

:) hör bara av dig Kram

2010-08-20 @ 18:05:19
URL: http://blondastbanana.blogg.se/
Postat av: Tony Montana

När jag har varit på dop har det varit lite fika och tårta bara.. sånt blir alldeles lagom.. :) vill du klämma till med något matigt så kan du alltid göra en fräsch pastasallad eller matpaj? Behöver inte va så overdone.. =) Folk blir nog glada över en kopp kaffe.. ;)

2010-08-21 @ 10:23:55
URL: http://partypinglan.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0