Sunny Sunday...

Hej hej !



Helgen har som vanligt varit smockat med arbete.. Jobbat 7 dagar denna vecka och känner mig som alltid helt slut varje söndag. Trots detta ska jag upp 04.00 imorgon och jobba igen !


Har fr.om nästa vecka gått ner i timmar och dagar fram tills jag får mina papper från försäkringskassan och det innebär att jag blir ledig varje Ons+Tors tills det blir havandeskapspenning. Så tragiskt nog får jag ingen ersättning för att jag själv känner att jag inte klarar mer,men men jag vet ju själv vad som är viktigast och inga pengar i världen kan ändra på det !


Den stora nyheten denna veckan är ju att vi fått sålt våran kära lägenhet i Mölndal och kan med gott samvete flytta till Flatås den 29 Maj och slipper betala dubbel hyra.- "Det är sant,och det är det som är så fantastiskt"  (Haha Max sikken kille)
Så jag är super nöjd med situationen i nuläget och ska snart få njuta sååå mycket av den sista tiden som gravid. visst har visseligen 10 veckor kvar men hur fort går det inte då ? ;)


Magen V.29+3


Fick även köpt lite nya kläder till lillen i lördags när jag och Steff va på shoppingrunda :)


Både jag och Kim har blivit mycket gladare det senaste och vi vet ju att det beror på att situationen har blivit mycket bättre än vad den va för ca 2 veckor sen. Inget bud på lägenheten,jag jobbade ihjäl mig,han jobbar massor och stämningen i hemmet kan bli lite sådär då måste jag säga...
Men nu när allt blivit så mycket bättre är man nästan som nykär igen och den känslan är ju helt underbar !


Nä nu börjar Kim bli färdig i duschen så vi ska snart äta revben och potatissallad- Myssöndag !


Hoppas eran helg har varit bra :D

Puss och kram /Aleeex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0