Snart så !!!

Igår gick jag in i vecka 28...

Förstår ni,nu är det bara 3 månader kvar tills våran lille/a skrutt kommer och jag längtar mer än vad ni kan föreställa er ! Har inte alls tänkt nåt på förlossningen mm,har inte ens läst om det !! Nu låter jag säker jättedum,men är inte alls sugen på att veta så mycket om det. Man kan aldrig förbereda sig ändå så varför tro att man kan bli förberedd ?? Så jag hoppas nog den biten och försöker lära mig det jag behöver på föräldrarkursen :)

Oh kan fortfarande inte förstå att jag har en liten bebis på 1100 g i magen. 40 cm lång och tillräckligt stor för att klara sig om han/hon skulle komma ut nu :) Oj,oj,oj... Men sant som det är så är vi föräldrar i Juli ! :D

Ville bara få ut mig det-SÅ ALLA VET !!! ;) haha

Så har jag självklart den absolut bästa låten som jag ofta låter bebisen i magen höra på.
Den här är till dig min lille/a skrutt :


Älskar denna låt och tycker den är fantastiskt vacker !

Ha en fortsatt trevlig helg ! Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0