Lite less

Mmm visst blir man...
Man vet aldrig vart man har vissa personer :/
Så svårt, hur mycket man än försöker så blir det aldrig bra. Vill verkligen prata om det och fråga vissa saker men vill samtidigt inte bli missförstådd. Ska jag bara sluta försöka kanske ?

När man tror att saker och ting är lugna gatan så kommer vissa "påståenden" upp och hela min syn på dig blir direkt annorlunda. Tråkigt nog åt det negativa hållet....


Idag fick vi iaf sålt lägenheten och både jag och Kim är så glada att vi äntligen kan få flytta med gott samvete och koncentrera oss på framtiden och på vad som komma skall ! :)


Kim,Älskar dig otroligt mycket och vet att vi har en ljus framtid tillsammans med vårat/a barn ! Finns ingen som du ♥



Fattar inte vart min personlighet har tagit vägen...Har jag blivit för snäll ?
Vad gör man när situationen inte känns bekväm ?


Kommentarer
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

sv: Ni kommer ju snart få en liten egen uinge som också kommer rejsa på golvet :P

2010-04-21 @ 22:09:38
URL: http://grynis.blogg.se/
Postat av: Saija

Hej alex! Låter trist det du skriver..

Varför inte ta upp det med personen i fråga direkt? Tänkte på de att, här på bloggen är nog största chansen till att bli missförstådd, bättre att prata fejs to fejs :)

Grattis till att ni fick sålt lägenheten! :D

Ha de gott !

2010-04-22 @ 08:58:40
URL: http://saijaa.blogg.se/
Postat av: Saija

Menade bara att man lätt kan bli missförstådd när man skriver på bloggar, för folk tolkar ju så olika.

Tänkte för din egen skull eftersom du är less på det..

Men självklart har man rätt till "skriva av" sig på bloggen, de är det den till för :) va inget illa menat..

Dags för fika snart? :)

2010-04-22 @ 12:58:51
URL: http://saijaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0