Helgen :)

Tjenna alla !

Helgen har varit helt ok.

Va jag har upptäckt är att min vardag inte är allt för spännande just nu eller har inte varit det på väldigt länge... Tyvärr så gör jag för det mesta samma saker varje vecka...JOBBAR !


Längtar självklart efter våran bebis och skriver gärna om det men utöver det så är det ganska tomt. Jobbar ju som dom flesta vet ca 6-7 dagar i veckan och hinner inte med så mkt annat.


I fredags jobbade jag 11-17 och ringde Fia strax efter jobbet. Hon frågade om jag och Kim ville möta upp henne och Nirre,köpa thaimat och hänga med hem till Nirre och umgås och kolla film. Självklart lät det som en bra idé och vi möttes upp en timme senare :) Va mysigt.. Ohh thai så gott och kolla nån konstigt film som hette "Original" nån svensk mongofilm,men va helt ok ;)


Lördagen va jag HELT ledig !! Första Lördagen på hur länge som helst men inte fick man sova ut för det. Upp och hoppa runt 09.30 tiden för att storstäda hela lägenheten inför visningen vi skulle ha på Söndagen,skönt att jag och Kim hjälptes åt denna gången. Tar ganska mycket på krafterna att städa själv :( Sen skulle han iväg med kompisarna och titta "Olympia travet" på Åby och sen partaja så jag åkte hem till Steffi runt 12.30 och umgicks med henne några timmar. Alltid lika mysigt..

 
Har så mycket att tjöta om jämt..haha pantertanter Nr.1 ;) Och till slut hem till Fia och åt en sån god middag. Kyckling med pesto och pasta mmm himlans gott. Satte även igång ett projekt för Fias vägg. Hon ville ha nån text på väggen men några "krummelurer" = ? haha som vi fick stå och kalkulera för hand men va kul när man såg hur snyggt det blev,så får nog ringa henne snart och fråga hur det hela slutade idag :) Sen blev det bara film och popcorn...Mys helt enkelt !!


Och idag (Söndag) jobbat 10.30-19- Yeah såååå kul !! NOT ! Haft en riktigt dålig dag på jobbet och hade så svårt att vara trevligt mot nån (inte ens personalen fick se glada Alexandra idag ) :/ Jaja "även solen har sina fläckar" :P

 

Nu har jag och Kim tagit en varm lång dusch och ska krypa ner i soffan och gotta oss...Ny jobb-dag imorgon ! :(
Buhuuu... !!

Är nu inne i vecka 29 och har snart bara 11 veckor kvar tills skrutten kommer...
Nu gör man inget annat än bara längtar !! ♥

Bebis V. 28+1




Steff- Du betyder guld !!!

Ha en fortsatt underbar Söndag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0