Babbel babbel

Go kväll gott folk !!



Elice har ju varit här i dagarna och vi har umgåtts så mkt det bara gått. Träffades i Måndags och åt gott och shoppade. Igår kom hon förbi jobbet när jag sluta oh då åkte vi hem till mig och mös en stund sen åkte vi till min gamla salong och blev snygga i håret..Jag blev ultrablond med silverton som jag älskar och aldrig kommer göra mig av med och Elice fick lite ljusare effekt i luggen,snyggt ! Blev väldigt nöjd iaf :D


Idag har det varit en sån dag som jag kan få imellanåt. Har inte gjort så mkt måste jag erkänna... Inte pratat med någon i tele eller via internet. Sov ut ordentligt imorse och har gått en sväng till "Netto" sen bara varit hemma och varit för mig själv. Va verkligen behövligt när man ständigt är bland massa människor...På båda mina jobb har man massa kollegor och möter nya människor varje dag,vilket är kul absolut..Men så finns det dom dagarna då man bara vill vara.... :)


Men imorgon ska jag träffa Steff nån timme på förmiddagen och sen umgås med Fia hela dagen tror jag. Så får se vad som komma skall...Sen blir det som vanligt jobb hela helgen. :/


Väntar fortfarande på mina papper från försäkringskassan som vägrar komma och vet ännu inte när jag ska få gå på havandeskapspenning..Vilket gör mig sååå arg för jag har sökt fr.o.m 8 Maj och det är ju snart !!!
Vill gärna säga till chefen i tid och se till att hitta en ersättare så lite jobbigt är det att gå och vänta...


Imorgon går jag in i V.31 vilket gör att det är ca 9 veckor kvar tills lillen kommer :) Längtar såååå !!!

Nu ska jag lägga mig bredvid Kim i soffan och ta mig en glass och kolla "Arga snickarn" och sen "Andra Avenyn" :)


Ha det bäst !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0