2/4-2010


Idag fyller våran kära Johan Fuchs 23 år ! Kan inte förstå att till sommarn är det 2 år sen du gick bort :(
Träffar din mamma i mellanåt och det känns riktigt bra får då känner man att man inte glömmer...
Även om man vet att man inte kommer glömma så är man ändå rädd för det.
Kommer till dig idag och lägger en blomma tillsammans med dina andra vänner och självklart din mamma !
Tänker på dig ! Fortsätt sov gott,så ses vi ! ♥


Som sagt uppe med tuppen på min lediga dag och ska snart äta frukost. Får vänta på att brödet tinat eftersom Kim har gömt undan mikron här hemma :/ Men snart så !! ;)
Sen bär det av till Johans grav och ska lägga en blomma och prata lite.Och efter det blir det en heldag med Liv. Hoppas på att Steffi ska höra av sig snart med för hon av sugen på att hänga med så hämtar henne innan isf. :)
Ska bli mysigt. Planerat heldag med fika,promenarder med Kiwi (Livs hund) sen äta gott mot kvällen och kolla film :) En tjejkväll helt enkelt för oss gravida (jag och Liv då) eftersom alkohol,fest,krogen mm står långt ner på min lista..Så får vi mysa till det bäst vi kan ;)


Imorgon ska vi även fira Fia som fyller 22 på söndag :) Först jobba några timmar på Backaplan !
Fia ska ha lite tjejer hemma och festa till det men eftersom jag väntar bebis så blir det nog bara nån timmes sällskap från mitt håll sen åker jag upp till mamma och firar påsk tillsammans med lite familj och Kim och hans mamma :) Ska också bli jättetrevligt. Marine (Kims mamma) ska ta med sig lite sällskapsspel så ska alla andra dricka lite gott och spela,jag håller mig till coca-cola ;)
Satt igår och gjorde färdig alla mina påskägg som ska delas ut under helgen till folket jag tycker om och blev riktigt nöjd faktiskt :D

Så påskhelgen är fylld med massa roligheter :D



Glad påsk alla !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0