10/4-2010

Hejsan hejsan !

Igår va en riktigt bra dag. Jobbade några timmar på dagen och slutade vid 16. Hem och fixa inför kvällen hos Steffi.
Hon fyllde ju 20 i veckan och hade en liten minifest hos sig igår.
 
Hade planerat hennes presenter hela veckan och den viktgaste biten va ett album jag ville sätta ihop med lite minnen från 2 års tid fram tills nu och hittade massa roliga bilder...
Köpte lite stickers och skrev ut bilder,fixade ett helsvart album och började trixa ihop alltihopa.

Måste säga att jag blev otroligt nöjd med resultatet och tror nog Steffi blev det med (hon va lite smått tårögd) och då måste man ju bara vara nöjd med sig själv när ens vän blir sådär :) hihi. Så det va otroligt skoj och ge henne det ! Hon sa senare under kvällen att det va nåt utav det mest personligaste hon hade fått och såg hur glad hon va,nästan lite stolt ;) Ohh kul kul !!! ♥

Sen blev det även lite kläder och presentkort på systemet nu när hon är tillräckligt vuxen för det ;) haha !

Klockan var väl runt  19 nånting då jag och Kim anlände igår och då va det en del som redan dykt upp :) Va riktigt trevligt och jag drack alkoholfri bubbelcider och dansade massa :)

När man är gravid händer det inte allt för ofta att man kommer ut sådär så det behövdes verkligen. Man kunde tro att dom flesta tyckte att man gick på nåt för man va igång så, men det är bara jag,helt vanliga Alexandra som roar sig :P

Så tack Steff och Robban för en trevlig kväll hos er och tack alla andra för sällskapet :D

Idag (söndag) fick jag hoppa ur sängen runt 09.20 då Kim behövde komma till jobbet och eftersom han drack igår så får den gravida ställa upp och köra...

Är hemma nu och slappar lite. Tänkte jag skulle ringa Fisen och tjöta lite..Inte pratat på hela helgen men hennes tele är som vanligt avstängd såhär dags (kan då räkna ut vad hon gjorde igår) ;) haha fyllemaja !
Och Steff väntar vi lite med för hon va också ganska kalas igår så där vill vi inte vara först med att väcka henne :P

Ska sen iväg och klippa och trixa lite så får se när man är hemma igen.
Hoppas ni haft en bra helg !
 
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Tony Montana

hahahaha! när du körde din luftgura position där med magen och allt.. hahahaha! jävlar va jag garvade.. det såg så skevt ut! :D men du va sannerligen avslappnad o rolig.. här behövs ingen alkohol! Och här har vi ingen gravidmage i vägen öfr något! Underbart! =)

2010-04-11 @ 22:34:23
URL: http://partypinglan.bloggsida.se
Postat av: Nina, mamma & gravid med tvillingar

Vet att såna här kommentarer är jobbiga, men ville bara tipsa om min tävling där

du kan vinna Lundmyr of sweden byxor till bebisen :)

http://ninawikizz.blogg.se/2010/april/tavla-om-sota-byxor-till-baby.html#comment

2010-04-14 @ 15:58:41
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0