Tom......Ändå inte :/

Ja så känner jag mig just nu ! Ganska tom...
Är så trött på all drama hit och dit att jag snart spyr !!!!
Packa sina väskor och dra härifrån är känslan just nu, om jag fick packa ner min familj, kim och vännerna så klart ! :P
ohhh man känner sig så hjälplös... Vill bara skaka om alla och säga ENOUGH !!!!  Lägg ner och låt oss bara ha kul va fan vi är runt 20-21 år och beter oss som dom flesta gjorde när vi va 14-15. Osäkra och elaka rent ut sagt ! Usch. Hoppas verkligen att det bara släpper så slipper mitt huvud spinna 1000 varv i sekunden. Lägg ner. Vill inte tillbaks 7 år och känna som jag gjorde då :/


Ja förutom det så känns allt annar himlans bra ! Fick lönespec idag och bleb hyfsat nöjd, kanske inte men va gör man...va ju sjuk en vecka i augusti och missade mycket pengar. Men överlever denna månaden och kan t.o.m spara pengar till thaibaj ! Alla fickpengar dessutom !! Jippi**

Känner mig nykär igen :) Underbar känsla ! Kan inte tänka mig ett liv utan dig Kim ! ♥

Tjejerna- ni vet va ni betyder för mig ! Vänner är en otroligt viktig del i mitt liv och finns inte ni, finns inte jag ! If its hurt you its hurt me toooo om ni förstår ! LOVE !


Hörs ! Puss

Kommentarer
Postat av: Grynet

Ja han är bedårande :D Och så är han så tyst och snäll. Han ligger och tittar på Kevin nu :)

Tack

2009-09-23 @ 20:12:06
URL: http://grynis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0