Snurre Sprett!!

Idag har det gått extra bra på jobbet. Fick jobba på lunchen första gången själv utan Morgan med all service personal och dom tyckte jag va super :) Känns himla bra! Tycker om att göra bra ifrån mig och visa va jag går för! Nu har man gjort sina 4 dagar där (vilket det kommer att vara varje vecka) och i helgen är det dax för Mcd,fast mindre timmar om dagen vilket är riktigt skönt så man får sova ut ordentligt! Men 7 dagar i veckan är inget att leka med,känns hyfsat just nu men kommer väl ta ut sig efter ett tag...men men bara att jobba på!


Nu är man hemma och har slängt sig rätt ner i soffan. Får se om man orkar göra någonting alls idag. Helgen blir ganska full med jobb och massa annat så får nog passa på att vila ut när jag kan!
Imorgon bär det av till Anna på inflyttningsfest för alla tjejer,ska bli riktigt kul!! Ser fram emot detta. Får se vad man hittar på på lördag men fia pratade om nån premiär på gamla Jeffery´s så kanske drar med dit :)



Får börja lägga undan lite pengar varje månad nu nästa 25:e så jag får ihop mina fickpengar till Thailand!!!! Måste ju åka ner som låtsas "miljonär" så man verkligen kan leva som man vill i ca 3 veckor!! ohhh längtar!!!! :P


 

 Måste lätta mig lite.. Fårstår inte varför man hela tiden måste välja sida eller hålla med när någon tycker något om någon annan..hänger ni med? Jobbigt nog så kan tydligen inte alla umgås med alla utan måste vara vissa "grupperingar" som har förstört hela umgänget. Så tråkigt! Jag är ingen ängel själv och har aldrig påstått något sådant men man behöver inte tycka eller säga mer än nödvändigt när det gäller vissa saker. Så grymt förvirrad... Är man omtyckt bland sina vänner? Kan man lita på dom man tror man kan lita på? Finns det någon som vill få sagt nåt till mig,fast aldrig hittat rätta tillfället? I så fall ni som läser pass på för fan för jag är öppen för att prata. Vet inte om jag gjort någon ledsen eller sårat någon omedvetet eller bara sagt nåt opassande,man kan inte alltid veta... Ni får gärna fråga i så fall för jag är trött på skit snack och folk som måste tycka illa om varandra hela tiden. Ska aldrig mer säga mer än jag behöver för det ställer alltid till det hur man än gör!!! Man tror att allt är kanon vänner emellan,helt plötsligt hör man från den ena att den andre sagt det andra och trejde och man bara " Va?????" Va har gått fel då? Är det bara sent falskspel eller är det fel i huvudet på personen/personerna. Man tror att man vet vart man har vissa människor,men icke!! Vill kunna ha en riktigt rolig tjejkväll utan disskutioner,utan hårda ord,utan nån som viskar i någon annas öra och tittar konstigt...går det?!
Varför är vi tjejer så komplicerade?!


Inget är omöjligt!



That´s it! ! Ciao amigos!

Kommentarer
Postat av: Grynet - 19 år och snart mamma

Tack så mycket :) Det är ju alltid roligt att höra att man är fin, fast man växer och känner sig som en flodhäst :P

Det är lite jobbigt att ha i bakhuvudet att "det kan hända när som helst nu" men det kan också dröja 5 veckor till drygt :P

Tack, klart vi kommer bli!:D

2009-09-03 @ 20:28:22
URL: http://grynis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0