Mår som man förtjänar...

Aaa det är allt jag behöver säga ! Mår väl sådär bra idag, vaknar alltid väldigt tidigt hur sent jag än lägger mig och hur mycket alkohol jag än fått i mig... Konstigt !
Hur som helst...Gårdagen va grymt bra !  Blev förfest hos Alex i flatås där vi stannade längre än planerat kom iväg och va framme vid garaget runt 23 tiden då det va fullt ståhej på festen :) Grym musik och trubaduren som va där ohh han kunde han ! sikken kille :) Mycket roligt. Steffi- Har alltid lika roligt tillsammans med dig. Va vi kan ! ;) ♥ LOVE !


Måste släga in att jag ägnar just nu mina tankar åt Grynet som ligger på sjukan och satt igång förlossningen. Hoppas allt går rätt till så vi får se en liten bebis snarast :) Lycka till Grynet och Kevin !


Visst är det vackert ?

 

Nä ska kolla vidare på lite fotboll här hemma med göteborgs mest bakfulla kille idag- Just det KIM ! mohaha :P

 

Puss och kram !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0