Ledig Måndag :)

Idag har jag varit ledig. Vaknade väldigt sent idag efter att ha sovt 11 timmar !! Hjälp va hände där ?
Men kan ha varit behövligt efter allt jobbande hit och dit. :) Iaf uppe runt 12, (haha) och fick för mig att det första jag behövde göra innan frukost va att träna och storhandlat så fick gjort det. Sen ringde Steff och ville att vi skulle träffas och prata av oss lite så jag hämtade upp henne och Sandra sen begav vi oss hem till Ebba där Steff för tillfället bor och fikade med goa donuts och kaffe, gott !! :) Så det va trevligt, sen blev det hemfärd och matlagning med kim. Va gott det blev, va länge sen vi åt korvståganoff så smakade otroligt bra :))
Och snart dags för sängen för imorgon är det tillbaks på Mornington hotell efter en ledig helg där ifrån så klockan står på 03.45 som vanligt ;) men först kolal klart på Dr. Phil som är grymt bra på det han gör. Han säger så uppenbara saker som alla borde veta fast ingen tänkt på ! GO DR. PHIL !! ;)

Sen får vi se om det finns nåt mer man kan fastna för på tv men innan 21.30 måste det bli sängen :/

Va ett tag sen jag pratade med min kära mor med så får nog ringa henne imorgon och kolla läget.
Tänkte dessutom bjuda ut syrran och Lousie (kims syster) på bio i veckan om dom har tid över :) Finns massa bra filmer ute nu jue ;)


Nä nu blire mer tv ! Ha en kanon kväll ! I know you LÖVE me ;)

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: ida

vart tog spikmattan vägen då :D haha. du får slå en pling å säga till när du är fri så jag kan hämta den från dig ;) kanske på ons? PUSS

2009-09-28 @ 20:57:25
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: alexandra

den ligger säkert i bilen min :) ja men visst vi kan nog mötas upp imorgon :) tihihi pusss

2009-09-29 @ 12:36:10
URL: http://alexandriita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0