Imorgon... <3

Imorgon ses vi igen. Har känns oerhört svårt att vara ifrån dig men ändå känts bra för nu vet jag att jag inte vill något annat än att vara med dig! Älskar dig så otroligt mycket och jag vet att vi har mycket att jobba på men är så värt det. Har varit tillsammans så länge nu att vi inte bara ska slänga bort allt för onödigt små tjafs ohh nej! Jag längtar massor tills jag kommer hem imorgon då du kan hålla om mig!!

Har lovat mig själv att det aldrig mer ska bli såhär nu utan nu ska vi bra se framåt! Vi 2 ♥



Annars är allt helt ok. Jobbet rullar på som aldrig förr! Har äntligen blivit helt frisk och ser verkligen fram emot min lön, MIN lön som jag saknat så mycket under den tiden man gick hemma sjukskriven, blääää :(


Mamma fyllde år igår med! Va himlans trevligt. Go mat och massa fina presenter fick hon :)
 Helené : "Detta är nog den bästa födelsedagen, fick verkligen allt jag önskat mig"  Härligt när man hör sånt. Grattis världens bästa vän och mamma ♥



Snart kommer syrra hem med,då har hon fått äran att hjälpa mig lägga slingor,jesus ska se hur detta går :P men blir nog kalasbra. Fast innan dess ska jag hoppa på mammas work out maskin här hemma som tydligen ska va grymt bra! Får ge det ett försök :P mohahaha :))


Peace out! LOVE


Kommentarer
Postat av: ida

hoppas håret blev bra och att det gick bra med träningen ;) haha.

2009-09-16 @ 00:02:19
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: fanny

Härligt att Helené blev nöjd :)

2009-09-17 @ 11:48:20
URL: http://fannyrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0