GRATTIS IDA !!!!

Idag har min undebara kusin Ida tagit körkort ! Oj va hon har kämpat och är så värd det :D
GRATTIS GRATTIS GRATTIS !
Så stolt.Det där med körtalag går i släkten,öhh för oss barn då ;) Mamma är väl sådär bra på det där :P haha
Snart bara Malin och Oscar kvar sen blir det bil för alla i familjen :)
Den dagen man fick körkort,oj,oj,oj sikken underbar känsla det va ! Svårt att förklara men va som en tung ryggsäck som helt plötsligt blev tom ! Den känslan glömmer jag aldrig :)
GRATTIS IGEN IDA. ÄR SÅ STOLT ÖVER DIG !


På tal om annat. Va ovanligt trött idag på jobbet :/ vet inte riktigt vad det beror på ändå somnade jag tidigt igår men mina ögon ville inte hålla sig uppe :S men men hemma på soffan nu och tänkte sova en stund. Sen blir det ut och träffa steffi :) :) Hon åker ju på intensivkurs snart för körkortet och ville att jag ska lära henne lite smått och gott och självklart ställer jag upp på det ! :)


Ha en trevlig tisdag.
Pusspuss


Kommentarer
Postat av: ida

hahaha ååg tack favorit du!! det känns verkligen som en stor klump bara släppte, så jävla härligt!! ÄNTLIIIGEN. tack för alla grattis. du är bäst. PUSS

2009-09-29 @ 13:54:39
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Grynet

Ja det ska jag göra :)

Jag vill försöka få med Kevin ner till göteborg här framöver så vi kan visa upp honom för alla :)

kram

2009-09-30 @ 18:28:20
URL: http://grynis.blogg.se/
Postat av: jasna

Grattis till din kusin! :)

2009-10-03 @ 16:16:15
URL: http://jjasna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0