Fin besök i stan :)

Nu är äntligen min underbara Elice i stan igen,fast tyvärr bara för några dagar! Hon och fredrik har lämnat sveriges baksida Stockholm för nya äventyr. Ska bosätta sig i Oslo framöver fast först ut på ett 5 veckors äventyr till Panama (Usa) Men hann allt titta förbi gbg innan :)

Det måste vara kärlek!!!


Har jobbat idag och allt gått fintfint. Fia har tyvärr blivit sjuk så jag och Morgan fick köra själva idag vilket gick kanon för det va ganska lungt...FRAM TILL LUCHEN 12.15 shit va mycket folk det kom på väldigt kort tid och helt plötsligt va man som en raket fram och tillbaka, hit och dit :P Min första gång på luchen och sprang mest efter Morgan och försökte lära mig vad man ska och INTE ska göra haha jaja ska vara med en stund till imorgon så jag kan det när jag ska göra det själv på torsdag utan honom...usch ser inte fram emot det nejnej! ;)

Foten mår väl sådär med,ramlade ju snyggt ner för en trappa igår morse och hela foten gick av som vanligt-skit ledband som aldrig vill läka!! Men ju mer jag går desto bättre känns det :)

 

Nä har gjort mig klar nu så ska kila mot frölunda torg och möta upp min darling Elice och Fredrik :)

 

Puss och kram!!!  ♥


Kommentarer
Postat av: Elice

Ja det är inte ofta det blir fin besök va :) Fast nu flyttar jag ju närmare så det är ju braaa :) Mysig dag idag o imorgon se vi ju igen! Love<3

2009-09-01 @ 21:34:10
Postat av: Elice

Nej nu får du nog ta o ändra, ska inte till Usa utan till sydamerika :)

2009-09-07 @ 16:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0