....?

Haha fattar noll ! Va är grejen liksom ? Så fort nåt ändras här så ändras det där... Så får nåt sägs här så sägs det där.. ? Just don´t get it !! :P


Ska snart iväg till frissan jessica och få ordning på mitt hår ! Har längtat så efter att få klippa mig så jag dööööör ! :) hoppas få i lite nyansering med så jag blir en silver kall snygg blondin ist för bara snygg :P mohaha

Haft en go dag idag. Johanna mötte upp mig i stan efter jobbet och hängde med hem och fick fixat sitt hår,sen fikade vi lite. Efter en stund kom Jonas och också ville få klippt sig så snäll som man är fick jag gjort det med. ;)
Nu glor vi tv och typ somnar :P Jag ska iväg och Johanna ska vara fit och åka och träna :) YOU GO GIRL !  Sen köra hem Jess och träffa fia en stund :)
Sen ropar nog sängen efter mig förhoppningsvis ! Måste komma i säng tidigt idag eftersom jag är så sjukt trött !!!

Se ya ! Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0