4-5 sepember :)

Ja helgen har varit händelserik må jag säga...

I fredags va vi ett gäng tjejer som samlades hemma hos Anna för en liten inflyttningsfest eftersom hon och nelis flyttat ihop och till ny lägenhet :) det va himlans trevligt!! Vi drack och lekte olika öl lekar som fick dom flesta att bli väldigt avslappnade,haha :P vidare drog vi då vi hamnade på "parken" där vi splittrades väldigt fort. Man såg dom flesta lite då och då men så tur va så träffade man fler folk man kände och kunde roa sig gott ändå. Dansade som en galning gjorde man också,harre rena rama motionpasset den kvällen :) runt 02.00 tiden sa jag till mig själv att det va dax att åka hem för man skulle upp och jobba men så fortsatte man att dansa och dricka så till slut satt jag och liv kvar helt själva runt 04.00 tiden!!! harre min jesus tänkte jag,jag ska ju upp och jobba om 4 timmar usch usch!!! Men upp kom jag och bilen fick ju stå där den stod så kim fick upp och köra :P

Men kvällen va väldigt trevligt! tack för det brudar!! ♥

Lördagen va lite smått seg.Jobbade till 15 och drog mig hemåt för att få några timmars sömn. Ringde fia runt halv 6 för att hon skulle få igång mig och på 40 minuter va jag redo och iväg :))
Förfesten hos fia va också grymt trevlig,Vi va 6 tjejer som tjatade och spelade lite olika spel. När det va dags för utgång begav vi oss av mot gamla jeffery´s i majorna som nu kallas "hemmaplan" japp ni hörde rätt! synd... :P men va ändå helt ok,grym musik iaf!
Fast som sagt va ändå lite off denna kväll så runt 23.30 kände både jag och linda att vi ville hem till männen där hemma så vi sa hej då och drog oss tillbaka. Vilket kändes sååå bra imorse när jag vaknade och skulle till jobbet,ingen huvudvärk och va helt kappabel till att köra lilla bettan till jobbet HELT SJÄLV :)) haha!

Så nu är man hemma efter ytteligare en dag med jobb och ska snart sova..som sagt klockan ringer väldigt tidigt nu för tiden ;)

Lite bilder från helgen! Enjoy!! :)




LOVE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0