25 / 9 - 09

Idag är man ledig och hade tänkt sig sova ut men icke.... Kims alarm ringde ca 1000 ggr imorse runt 06.00 tiden och vaknade han ?? Nejnej ! Så jag fick slå till honom lite lätt tills han vaknade till. Då går han upp och tänder lampan sen in på toa och väsnas som f*n !!! Jag fattade inte va han häll på med, men gött förbannad blev jag och skällde ut honom och då kom han på sig själv.. Han är ju van vid att jag alltid går runt halv 5 på morgonen så tänkte nog inte helt där.. men men vaken va jag ! Somnade om till halv 10 och snart kommer johannas mamma som vill få klippt topparna :) Efter det är det oskars tur.


Sen blir det att ta sig in till stan och möta upp Louise (kims lillasyster) som fyller stort idag :) Vi ska fixa löshåret som hon önskat sig :) GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN !! :)
Hade väldigt mysigt hemma hos Kims föräldrar igår,va ett tag sen vi sågs så kändes bra !
Fick go kyckling gryta med ris och till efterrätt fick vi smarrig tårta och kaffe. Sen tittade vi lite Idol och pratade av oss sen runt 22 tiden blev det till att åka hem. Som sagt mys !!
Tack för det :)

Ikväll blir det att vara hemma hos mysa med Kim och hämnta andan lite och ladda inför imorgon då det blir party med brudarna ! Fia flyttar imorgon till sandarna så vi får se om det blir hos henne eller om det va prat om Anna place :) Vilket som kommer det bli grymt bra eftersom jag ska blanda massa goa drinkar...SMASKENS ! ;)

Nä ska få på mig lite kläder och ta mig min morgon cigg sen blir det klipp, klipp ! Ha en mysig fredag. För det ska jag ha ;)

A♥K
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh yeees ! Imon blire PARTY !!!!!!!

party party, fulla som as spy som svin dansa tills vi inte kan stå =D hahahaa

Annas förklaring för oss damer imorgon !!

KÄRLEK!

2009-09-25 @ 11:13:33
URL: http://sophilette.blogg.se/
Postat av: alexandra

hahaha ohh det låter ju farligt som bara den ! :P

MEn vi ska nog kunna uppfulla dessa krav ;)

2009-09-26 @ 11:24:33
URL: http://alexandriita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0