Uppdatering tack?!

Ja då har Fia skällt lite på mig och vill ha lite uppdatering här...Har varit lite off denna vecka och fråga inte varför ? Har inte alls tänkt på det själv....


Allt bara bra här. Igår va jag och Fia och tog det där vaccinet för den här jä*la svininfluensan och kan ju absolut inte rekommendra detta,haha....Kändes ingenting när jag väl hade tagit den. Men strax innan sängen igår så fick jag stans kramp i armen och började må riktigt illa och kunde knappt sova inatt :/ usch usch... Tydligen några av bieffekterna för vaccinet så förhoppningsvis känns det mycket bättre imorgon, fast har dock fortfarande väldigt ont i armen. Kan knappt röra den uppåt.. :( Men som sagt det går över i hope ! :) Fia mådde inte heller så bra så skänker en tanke till henne med ♥


Ja,imorgon va det en vecka sen jag klippte av allt hår :) Har kännts bättre bättre för varje dag och börjar känna mig riktigt snygg ! :D
Har fått så mycket komplimanger och Kim bara älskar det :))
Så känns himla bra ! Och trivs absolut med kortare fräsigare hår :P
(Känner mig mycket mer utvecklad och mogen,kontigt nog än det där löjliga långa håret med lockar mohahaha)



Ja va tycker ni ??


 

Har varit ledig idag pga av mina mandlar som fortfarande krånglar,dom vill inte bli bra och jag väntar fortfarande på att få träffa öronläkarn som ska avgöra om dom behövs tas bort eller ej... Ja hoppas på ett "Ja" så jag slipper ha ont varannan dag... :(
Så väntar vidare på det...

Imorgon blir det jobb med Fisen och Morgan igen :) Dom bästa att jobba med enligt mig... !
Sen förhoppningsvis träffa Elice och Fredrik som ska möta upp mig vid jobbet sen följa med hem och se hur jag och Kim bor :) Elice ska även få håret klippt och fräsht innan hon flyttar till Oslo på lördag :((( När hon väl är hemma så åker hon igen,inte ok !! :P
Men iof så är det närmare och billigare till Oslo än Stockholm ohh ja !! Så nu kan man hälsa på oftare :D

Till helgen kanske det blir utgång med fia och morris :) ohh yes party !

Kolla klart Grey´s nu sen hopp i säng...Klockan ringer som vanligt 03.45 !
Puss och kram på er



Kommentarer
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

Ja det är jätte mysigt, men också otroligt jobbigt ibland :P

kram

2009-10-26 @ 09:54:52
URL: http://grynis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0