tisdaaaaaag !

Har varit en trevligt dag idag ! Vaknade runt 03.50 idag och fick verkligen dra mig upp ur sängen... Dock väldigt svårt när man har en jättevarm älsklingskim bredvid sig som drar i en och inte vill att man ska gå upp :D Men till slut gick det allt ! Kom till jobbet runt 04.45 och började fixa med buffén som ska vara klar runt 06.00. Morgan dök upp strax innan 05.00 och redan då började vi tjöta om allt möjligt som vanligt...harre va vi kan..Fia kom vid 07.00 och va på strålande humör`!! haha hjälp va hände där ? Men kul va det och även hon kom in i flum stadiet ganska fort...Sen häll det på i ca 5 timmar till ! haha va vi har skrattat under dagen... :) Riktigt härligt att känna krampen i magen ;)


Hur som helst,både jag och fia slutade 12.15 idag och åkte direkt hem till mig för att slänga oss ner på soffan och hämta andan innan det va dags för mig att kila ner till tvättstugan och få tvättat 1000 kilo tvätt som bara stått dom senaste veckorna...så det känns himla bra att fått det gjort ! Fia fick tyvärr stå offer till att hjälpa mig där nere...men även hon fick en liten lektion eftersom en liten fågel har viskat att fia inte kan det där med tvätt så där jättebra :/ haha :P Så tack för hjälpen baby !!! ♥



Tog även en liten ride till "Freeport" idag för att se om jag kunde hitta någon fin vinterjacka,men nejnej inte det ! Så jag och fisen åkte till "Stadium XXL" men hitta man nån jacka där ? Ohhh nej... Så får ta nya tag nån annan dag för efter det blev jag sjukt trött... Jo förresten fia ville att jag skulle köpa en jacka för 4000 kr ???!!!
Vem gör sånt om man inte är född med föräldrar som skiter pengar ?
Inte jag iaf :P

 

Nä ska lägga mig en stund och slappa och kolla gamla grey´s avsnitt :)

Har haft väldans huvudvärk i några dagar nu och tror fia hjälpte mig med svaret....

JAG HAR JU VARIT RÖKFRI SEN SÖNDAGEN DEN 4/10, VILKET GÖR ATT DET BLIR 9 DAGAR !!!!! Känner mig grymt stolt än så länge..Hoppas att det håller...Hoppas !!!

Trevlig kväll. Puss hej !


Kommentarer
Postat av: Anonym

ASSÅ så min teori om huvudvärken stämmer iaf :P hahahahaha!!

hade jättemysigt igår ! <3



Ring mig sen! Love

2009-10-14 @ 12:51:11
URL: http://sophilette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0