Snabb Uppdate :)

Japp då va det helg igen...Tyvärr betyder inte det så mycket för mig just nu eftersom jag jobba tidigt denna helgen på hotellet. Så blir väldigt lugnt. Igår jobbade jag lite extra som frisörska och hjälpte vännerna med deras trassel ;) Sen raka vägen hem till "Idol" och sen i säng.

Klockan ringde 05.00 imorse och upp och hoppa ! Jobbade tillsammans med Fia och Fredrika (freddan) och det gick bra. Kändes kontigt nog mycket stressigare idag än va det gör på vardagarna ändå va det liknande antal gäster... :/ Weard ! jaja... Imorgon är det vi 3 igen så ikväll blir det lugna gatan med Fia,Anna och hennes nya kattbebis :)) Ska bli mysigt !

Så tyvärr inget spännande som händer denna helg ! Men snart så ;)


Nä ska äta klart min underbart goa pasta carbonara sen umgås lite med Kim sen möta damerna :)


Grattis Nadi som fyller år idag ! :)

Trevlig helg. CIAO !!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har blivit utmanad !

2009-10-17 @ 16:21:08
URL: http://sophilette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0