Miss Sjukling !

Ja då ligger man hemma IGEN !!! Jag fattar inte hur dåligt emmunförsvar man kan ha igentligen ? Jag blir sjuk minst varannan måndag om det så är feber,förkylning,svullna mandlar,yrsel,huvudvärk,ryggvärk så sitter det fan på mig alltihop ! Usch va tråkigt..Kan aldrig känna att jag får ut en hel månadslön för det fattas alltid några dagar varje månad så man blir tvungen att vara hemma !
Haha Fia sa ju detta i lördags !!! -Skulle inte haft pumps på mig, nu ligger jag här med feber,svullna mandlar,ryggvärk och känner mig som 100 år !!!!

Har inte rökt en ciggaret på 3 dagar nu heller så varför fortsätta med det ?? Nu ska jag absolut försöka släppa det suget genom att skaffa mig en låtsas pinne från apoteket,hoppas den kan göra underverk !!! :)) Kan ju vara att jag varit dålig för då röker jag inte alls men varför bö´rja igen om man hållt sig i en vecka tidigare ? Humm... Ja jag bara hoppas att det ska gå vägen ! Vill vara RÖKFRI !!!!

Nä ska snart åka hem till min underbara mamma som ville att jag skulle komma och göra henne sällskap på hennes lediga dag. Min lillasyster Malin ligger också hemma sjuk så det blir en mysig filmdag idag. Ska bara svänga förbi "4-gott" och apoteket först :)))




Tack älskling för den fina lappen du lämnat imorse när jag vaknade !!! Älskar dig massor med !! ♥♥♥

Trevlig onsdag på er !!! Puss och kram Miss Sjukling

Kommentarer
Postat av: Liv

Jag va också så sjuk när jag hade mina halsmandlar, det kan ju va pga dom du är sjuk så mkt.. Så fort jag tog bort blev jag frisk som en nööötkärna :D

2009-10-07 @ 15:54:46
URL: http://livligaskutt.blogg.se/
Postat av: alexandra

haha ja jag har faktiskt varit hos läkarn nu och ska få svar om jag får ta bort dom eller inte ! dom är ju bara till besvär ändå :P



Hoppas allt är bra med dig ! Kram

2009-10-08 @ 12:04:52
URL: http://alexandriita.blogg.se/
Postat av: Liv

Hoppas dom går med på det... Dom kan va väldigt kinkiga med det.... Men du kommer va superfrisk om du får bort dom :D

2009-10-08 @ 18:55:51
URL: http://livligaskutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0