Ingenting






jag gråter o gråter...
finner ingen ro
blir blind o döv,vägen tar slut
finner inget svar,känslor dör ut
du o jag? vi? va är det?
vill inte stanna upp bara vara,aldrig höra
se ett slut o livet ljus,varför?
ingen ro ingen vila
inga tankar som hörs
dina tomma ord o frånvaro
dina löften om framtid
ingenting.....
kan inte sätta plats på känslor
kan inte förklara
kan bara vara
ingenting.....






"Många händelser har fått en att inse vilket helvete hjärnan o hjärtat har gått igenom.... Att man fortfarande lever o andas.... ? " Helt otroligt.

-mIsSlYcKaD-


Kommentarer
Postat av: Nikko

Ja du sprutan för svininfluensan är inte rolig. Jag har haft as ont jag med, men man måste ju ta den...

2009-11-02 @ 16:12:27
URL: http://dansbandsfarsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0