<3 thanks im fine... <3



Känns så skönt att vi äntligen fått pratat ut ! Vet att vi på ett sätt är väldigt olika men när man väl ser på det hela så tänker vi nästan precis likadant. Vi kan vara bittra och sura båda två men samtidigt ha så grymt skoj tillsammans !! Vi kan prata om precis allting och vara brutalt ärliga mot varann,därför funkar vi !! Tack för i lördag,jag behövde det verkligen och då ställde du upp ! Kommer sakna dig otroligt mycket när du åker (igen ) haha ;) men finns här när du bestämmer dig för att komma hem igen. Förändring är annorlunda och kanske inte alltid är en bra sak. Men det märker vi längre fram ! Du vet att jag finns här för dig och älskar dig som en syster !



Familjen,kim m familj,resten av vännerna,kollegorna - Finns inte ni,finns inte jag !
Försvinner nån utav er rasar hela min värld ! ♥

Är full på kärlek idag om ni märker det !

Steffi- Tack för dina fina sms jag fått under veckan,vet att du finns där och älskar dig för det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0