Slut och svullen :/

Jaa precis så känner jag med. Slut som människa och hyfsat svullen i magen,tror inte det är bebisen som växt för mkt utan är bara allmänt svullen...Äter ju oftare än innan så känner mig som en ballong mesta tiden på dygnet :/ haha...




Igår åkte Fia och Issa till Gran Canaria för att vara borta ca 6 månader (har dom sagt) och kommer sakna Fia så mkt. Vi är verkligen som systrar när vi börjar disskutera och båda ska alltid ha rätt och ingen kan absolut ha fel. Så har vi dom stunderna då allt är hur bra som helst (som ett nygift par ) haha ;) Myser och bara pratar om allt mellan himmel och jord. Känner varandra så utan och innan så det nästan är jobbigt ibland. Hatkärlek på hööööög nivå.. Det värsta hon vet är ju att jag pratar med henne som om hon är min dotter haha kallar alltid mig "mamma" jaja...Snart ska jag ju bli det så lika bra att vänja sig ;)




Annars leker livet..... NOT !!! Jobbar,jobbar,jobbar ochn åter jobbar... Har illamående som mest på morgonen och det är ju då jag jobbar som mest så känns inte alls bra,men måste ju för att få ihop det med allt som ska betalas hit och dit :( Jobbar,sover och äter...Så ser livet ut just nu... Äcklar mig på allt och alla... Mat os,mat som måste tuggas, hög ljudnivåer mm kontigt nog stör jag mig på allt... T.o.m Kim :( Vill inte känna så som jag gör men går verkligen inte att INTE göra det ? :/ Är ledsen och arg hela tiden. Gråter och gnäller,hungrig varannan timme....Känner inte alls igen mig själv.. Den glada spralliga alexandra har tyvärr gömt sig ett tag och kommer förhoppningsvis fram snart igen !

Lider verkligen med gravida kvinnor som har det värre än mig. Jag har det ändå inte så jobbigt om man ska jämnföra med andra.. Ja LIV ta åt dig ! Din stackare usch usch... Skäms nästan att klaga när man hör hur du har det :( Krya på dig. Menar det verkligen !!!

Fast vet ju att det kommer nåt helt fantastiskt om ca 7 månader så får ju absolut stå ut !!! ;) Kommer vara så värt det !! :D Längtar... !








Slutligen- Tack Steff för att du finns och hör av dig och verkligen finns där hela tiden. Du ska veta att jag gör detsamma för dig !! (Vilket du redan ska veta vid det här laget)  Tack,tack,tack ! Säger det inte fööör ofta. Är så mesig när det kommer till känslor osv så skriver av mig här ist :D


Ja lite uppdatering igen dårå.. Förlåt för att jag varit så tråkig det senaste och knappt skrivit nåt, men ibland så vill man och ibland inte :/


Ha det fintfint i höstvädret :) Buena noches amigos/as ;)


Kommentarer
Postat av: Liv

Tack så mkt :) Och desamma till dig...

Har samma känslor.. Kan inte ens krama Adam längre, allt är äckligt och man mår illa :( Man e charmig asså, haha...

2009-11-25 @ 20:28:48
Postat av: alexandra

ja eller hur ?! känns så kontigt. säger förlåt minst 2 ggr varje dag för att jag inte kan ta på honom eller låter honom ta på mig... :/ uschusch ! får hoppas att det blir bättre med tiden :)



haha ohhh ja ! känner sig absolut som den gladaste/sexigaste kvinnan i världen !! ´NOT !! ;)

2009-11-25 @ 21:15:51
URL: http://alexandriita.blogg.se/
Postat av: Stephenie

Era stackare.. Tack själv gumman, Du betyder massor för mig med :)

2009-11-26 @ 11:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0