On and On... :/

Ja det fortsätter i samma veva... Har igentligen ingen lust att uppdatera eftersom jag inte har så mycket nytt att prata om.. Livet är rätt trist för tillfället. Ligger hemma mår dåligt som bara den och umgås inte med en jävel. Blir mest prat i telefon med vissa sen via internet för jag känner mig inte folksjuk för 5 öre tråkigt nog :(
Orkar bara inte...

Jag hoppas,hoppas,hoppas och hoppas att detta ska försvinna snart så jag kan bli människa igen. Det påverkar ju inte bara mig heller utan alla andra man umgås med.

Förlåt mig för min entusiasm,men tyvärr så är det såhär det är och kommer vara ett tag till !

Sjukskriven idag och imon för att komma på fötter. Så tur är har min bror Patrik fått jobb hos mig så han kan hoppa in och ta dom tiderna jag inte kan/orkar.

Lukt är värst just nu. Tål knappt att komma hem. Det luktar som det alltid har gjort bara att jag börjat ogilla hemlukten så jag får panik bara att komma innanför dörren :( Samma sak på jobbet. När kockarna börjar i köket kan jag inte vara där.. Händerna luktar disk+kök,när man kommer hem luktar arbetskläderna den här speciella "jobblukten" så jag bara vill kräkas !!

Haha ja glada alexandra har berättat lite hur underbart livet är just nu. Så njut med mig eller låt bli :O

Får iallafall vara glad att jag har världens bästa mamma som vet precis va hon ska säga och göra för att man ska må bättre igen :) Älskar dig mest !!!

// A

Kommentarer
Postat av: Liv

Då har det alltså satt igång på riktigt nu då...

Du slapp inte heller din stackare.. :(

Men om du inte har köpt armbanden och postafen än så gör det så fort du kan... Det hjälper väldigt mkt!!! :)

Känner med dig, ordagrant, haha...

Kramar

2009-11-30 @ 19:50:40
Postat av: ida

det kommer bli bättre underbara du! jag finns här.. <3

2009-12-01 @ 18:22:51
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

Hang in there! Lukt är verkligen det värsta som finns ibörjan och jag kan väl vara ärlig och berätta att det kommer det vara hela tiden men man vänjer sig.

Tiden kommer gå fort :)

2009-12-09 @ 04:08:16
URL: http://grynis.blogg.se/
Postat av: alexandra

Tack för det grynet !! haha uscha mig,ja det har börjat bli lite bättre men det som känns mest konstigt är att jag inte står ut med lukten av deo,våran handtvål eller perfym ??? hallå det som luktar så gott annars bara avskyr jag just nu haha såå kontigt. men som du säger man vänjer väl sig. Idag är jag inne i V.12 och det har verkligen gått fort :)) Längtar såå !!! Snart ses vi ju också,inte långt kvar till jul och nyår :)) KRAM

2009-12-11 @ 12:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0