Ödet ?!

Just det...ödet.. ?? Va säger det egentligen ?  Att livet redan är förbestämt för alla individer ? Att minsta lilla händelse eller världens största händelse redan är förbestämt att just det ska hända... ?? Hur som helst så tror Kim på detta stenhård och tror att allt som hänt hittills har en mening. Men gör jag det ? Finns väl ingen annan som styr mig och mina tankar än jag själv ?? :/ eller.. ? Puhh många frågetecken nu men funderar ofta på hur livet hade varit om jag inte tagit dom beslut jag tagit under tiden fram till nu. Om jag känner "nej" men ändå säger "ja" eller viceversa va beror det på ??

Ähh blir väl knäpp om jag tänker för mkt ! :P

Varit en blandat helg...Mkt känslor,många händelser och mkt kärlek både posetivt och negativt... Men så blir det måndag och allt känns som vanligt igen. Det är precis om om helgen förvandlar en lite efter som helgen oftast är den tiden på veckan man brukar vara ledig,OM MAN NU HAR DET TUREN ???!!! som vissa har :P Och när jag väl har det så vill jag ta vara på varenda minut ! Träffa alla man inte hunnit med under veckan och självklart spendera tid med familjen och Kim. Visst vi bor ihop men fan vi båda jobbar ju hela tiden så det blir lite så "hej" "-hejhej" -"hej då" "-puss hej" not kul !!! Så känns skönt när man har bestämt tillsammans när vi ska ha myskväll hemma eller ut och träffa gemensamma vänner :)

Vill så gärna upp till Oslo och hälsa på Elice och Fredrik snart med. Vi har pratat lite om 4 december så får de om det blir något av med det... :) ♥

Sakta men säkert närmar sig Thailand :D:D:D:D iiiihhhhh är så ivrig och vill verkligen komma bort snart ! Efter allt jobbade hit och dit så finns det inget jag längtar till mer än att sitta i solen med en go drink och bara njuta av semestern ;) Ohh ja... Drömer mig redan bort !!

Ikväll blir det möte med ännu en gång med jobbet...förra veckan pratade vi om vad vi kunde göra för att förbättra kvalitén och utbudet och ikväll ska vi få svar på en del som Morgan försökt jobba fram :D YOU GO GIRL !! ;) 


Imorgon ska jag träffa Steff efter jobbet så ska vi slinga håret och förhoppningsvis bli mer blondaaaaaa :)  jippiiiii !!! 

Nä får väl slappa vidare nu eftersom nån jävel i svalen = (trappuppgången)  snodde den lediga tid som jag hittade,va uppe i lägenheten i ca 10 min och när jag kom ner med ca 50 kilo tvätt hade nån tagit alla 4 maskiner !! Fan va grannar är underbara ibland... NOT !!! Usch och fy på den personen !

Ha det gott !! Puss och klaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0