Måndag :/

Haft en sådär måndag hittills....varit smått jobbigt på jobbet idag eftersom morgan va ledig och rutinerna inte satt där så blev det mer stressigt trots att det va lite o göra så är det städdag vilket innebär mycket att göra ändå... Men hade fia med mig som ändå kan det mesta...Så det gick bra ändå..Behövde gå runt 11 idag för att hinna till tandläkarn som skulle laga ett hål i min lilla tand...Sitter hemma med bedövning som är på gång att släppa med ack va jobbigt det är när jag inte kan prata ordentligt haha. Pratade precis med Steff i tele. Hon är dunder förkyld och ni kan ju tänka er hur vi lät haha...en som läspar och en som låter som om hon svalt potatismos som fastnat i halsen ;) 

Börjar känna av min trötthet mer och mer för varje dag... Tycker t.o.m det är jobbigt att böja sig ner om man tappat nåt på golvet...DÅ ÄR MAN TRÖTT I KROPPEN ! Toa besöken har inte minskat än så har fortfarande VM GULD MEDALJ i det ! Men inget illamående än så får vara nöjd ändå :P


Idag har jag köpt massa godis som jag tänkte ha under veckan...bättre att köpa massa direkt så slipper jag åka fram och tillbaka till affären. Smart va ?? ;)
Så ska njuta av det hela kvällen :D Mumma... !


Nä snart kommer Julia som ska få klippt topparna :) trevligt !

Fortsatt mysig måndag (hoppas den har varit bättre än min )


LOVE // alexandra




Kommentarer
Postat av: Steff..

Haha, Lät de så illa.. ?

2009-11-16 @ 15:09:15
Postat av: alexandra

ohh ja haha ! Har aldrig hört dig så dålig :P

2009-11-16 @ 15:45:03
URL: http://alexandriita.blogg.se/
Postat av: Steff..

Har 10 kg snor och skänka om du är intresserad ?

2009-11-16 @ 15:53:36
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

Ja vi har ganska många fler bilder. Funderar på om det blir julklappar åt mor- och farföräldrarna typ :)

Jag mådde ju inte illa alls så vissa har tur och slipper det :)

2009-11-16 @ 16:24:28
URL: http://grynis.blogg.se/
Postat av: alexandra

steff- du kan få behålla ditt underbara snor så kan jag tycka om dig lättare,haha ;)



Grynet- Oh va mysigt,då blir dom nog väldigt glada :) hihi* Ja jag kanske har den turen för en så länge känns det riktigt bra :)

2009-11-16 @ 18:04:08
URL: http://alexandriita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0