Hej kära vänner !

Har inte skrivit nåt vettigt på ett tag och måste erkänna att jag inte alls haft lust eller ork att uttrycka mig om nånting.  Hänt en del sen sist och har bara varit kul... Födelsedagar,halloween,steff har kommit hem mm :)

Just nu sitter jag mätt i soffan efter fått i mig stekt kyckling med grönsaker i pitabröd,smaka väldigt gott och till det hade vi även lite nachos med ostdipp mumma va gott !!! :) Sen fick det bli lite glass med hallon med,sen vart jag nöjd mohaha...

Helgen har varit händelserik.

Fredag: Jobb 12-16 sen hem och förbereda inför överraskingsfesten som va för Jessi som fyllde 20 :)) Förfest hos Jane med gott folk sen iväg mot Othello. Halebala va överraskad hon blev,om inte lite rörd med..såg allt en tår på kinden ;) Alla blev kalasfulla och en massa dans blev det. Kevin och Grynet har även varit i gbg denna helgen med sin underbara son Vidar. Sikken ängel dom fått,blev helt käääär :) Så Grynet och Vidar va med en stund hemma hos Jane sen va det hem och sova för deras del,och Kevin va med hela kvällen på Othello. Mkt kul ! Himla skoj va det och det blev en riktigt lyckad kväll :)

Jess 20 och grynet,kevin och vidar  :)

Lördag: Bakfull som aldrig förr,mådde riktigt hemskt men förtjänade det antar jag...står alltid sist i baren och bara ska dricka upp "det sista" haha..Jaja fick somnat några timmar och låg och drog mig länge i soffan innan steff äntligen fick mig på humör för halloweenfest på Wcx. In i duschen och dricka a lot of vatten för att inte känna sig helt uttorkad ;) Hem till Steff och Robban och fixa sig..hade med mig en väldans stor väska med en samma skit i som skulle visa sig bli min halloween "dräkt" jag och steff slogs ihop och blev till slut Nikki Sixx och Tommy Lee i 80-tals glamrocks band "Mötley Crüe" och grymt blev det,vi såg stenhårda ut haha....Räkan och glenn kom förbi senare och förfesten va igång...kilade hem till glenn en stund och började redan då känna sig go och glad. Även Kim tittade förbi som va så tråkig och bestämt sig för att inte klä ut sig.. (mes) men när han såg oss och robban i sin fina hordräkt så kunde han inte stå emot utan vi fick inprovisera och fick till en pirat snabbt och lätt :) Så han fick känna sig som en i gänget :)
Wcx runt 22.30 tiden och där va festen i full gång...va mkt folk det va och hade riktigt riktigt skoj !!! :D Tack för det gott folk !


Söndagen: Mådde ovanligt bra för att ha kört 2 dagars men visste vad jag hade o vänta mig...måndagen- such va dessvärre,blääää... Iaf, Jobbade 13.30-21.00 under söndagen och kände att det va det ända rätta ist för att slänga bort ytterligare en dag i soffan :P Kom hem runt 21.30 och åt tjockismat ihop med Kim sen direkt in i duschen sen i säng. Klockan ringde som vanligt 03.45 då det va dags för hotelljobbet igen. Så helgen har varit riktigt lyckad och det va länge sen jag hade såhär kul.

Steff- Vissa människor missunnar våran vänskap och jag tycker det är grymt tråkigt. Har så otroligt kul med dig och det känns ÄKTA !! :)  Man väljer inte ut sina vänner...Klickar det så klickar det. Thats it !


Nu blir det Andra Avenyn...Hejsvejs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0