Smartos!!

Igår va en riktigt skööön dag! Jobbade som vanligt 10-18 och hade lagom gott med kunder,chefen slutade tidigare och jag och jess blev klara precis till 18 :)) -Inte så vanligt :P

Sen begav vi oss mot stan där jag skulle mött upp mamma och co men ringde strax efter vi stäng och då hade kära mor glömt av mig haha...så jag och jess tog och en tripp till stan för att hitta outfits tills på lördag (då nelis och sofia fyller 20!!! ) :))) SKa bli himlans kul!!!
Jaja,vi stod inne i en affär och jessicas mobil ringer :
Jess:
heeej,mamma nä jag och alex är inne i stan och väntar med nummer lapp inne på lindex...
Alex: hallå vi är faktiskt på Åhlens (tittar smart mot jessica)
Jess:nä men hallå är det inte kappahl vi är på?
Alex: haha oj just det :S:S:S:S

Snacka om förvirring...KÄNDE OSS SÅ SMARTA! speciellt jag efter som jag först hade tittat på jess som om hon va dum  i huvudet haha aaa så det kan gå ;)

Pucko 1 och pucko 2 ;)


Ska även hämta min underbara vän sophia idag som kommer hem från Barcelona idag!! meningen va att hon skulle stannat mkt längre men ibland blir det inte som man tänkt sig :( Men jag är iaf glad att få träffa henne igen,konstigt nog så känns det när en mkt nära vän försvinner om det så bara är för några dagar.. <3
Får återgå till jobbet nu!
Ha en kanon dag!!! /Puss pinglan :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0