löst och klart!

Ja då har man fått till en liten bild mm till bloggen,vilket jag får tacka Liv för :) himlans snällt att hjälpa en kvinna i nöd!! ;)

Kunder verkligen inte hitta själv :P haha jaja skratta ni!!! men är man ny så är man!

Nu sitter man och gottar sig i soffan tillsammans med Kim som knappt ser vaken ut efter en hård dag på jobbet (som om inte alla har det så) :PPPP Nä stackare!! ska snart bädda ner honom tänkte jag!

OCH PÅ FREDAG-kommer min underbara fia heeeem :))) får leka taxi runt 20 tiden och hämta upp henne ute på säve! vilket jag självklart ställer upp på :))



Nä ska dricka upp sista ur min cider(ingen kvälls alkholist,utan bara väldigt välförtjänt av den eftersom jag städat HELA lägenheten) haha ingen bortförklaring där inte :P och sen hoppa i säng med Kim (lät inte alls fel)
Älskar dig enormt mkt!!! Vi 2 <3



Natti natti!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0