Första gången!

Ja då va det väl dax för mig att gör som dom flesta...Att börja blogga,vilket tydligen är väldigt "inne" just nu :P

Jaja,livet flyter på,jobbar för tillfället till 18 ikväll och ska då klippa Cissi och henne syster som behöver friseras lite ;)


Saknar min fia himla mkt också,hon har då förflytat sig till barcelona-mina gamla hoods :P och vill att hon ska komma hem så jag kan få min gumma tillbaks! Men självklart ska hon leva livet där nere med! HALLÅ BARCELONA!! staden av alla städer ;)


Nä ska nu ta mig en cigg i solen tillsammans med kollega/barndomsvännen Jessica som började jobba hos mig på Hair i maj :)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen till bloggträsket ... :D

2009-06-24 @ 21:39:30
Postat av: alexandra

Nämen tack LIV :P haha

2009-06-24 @ 22:03:26
Postat av: Liv Liv Liv :D

Haha, glömde skriva mitt namn ... Ja solsting som sagt ....

2009-06-24 @ 22:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0