Duktig!

Då va man uppe med tuppen kl 07.00 imorse för att ta sig en skööön löprunda runt vackra mölndal :)) Solen stekte på ganska bra för att vara så tidit och det blev himlans varmt fort...men tog  mig ca 50 min runt denna morgon och känner direkt att det känns så underbart! Skulle egentligen träffat min tränare Meri på Sats nu på morgonen men kände att solen ropade mer på mig än gymmet :))


Tidigt på jobbet är man också-igenting man är frivilligt....eller?
Fast JO jag är det ;) Skönt att kunna slappa lite innan man får massa kunder,inget stress här inte!
Äta lite frukost,fixa till make upen och ta sig en cigg-Ohhh ja!!!

På tal om annat.....Tycker det är så fruktansvärt mysigt att alltid vakna till lite lätt innan Kim går till jobbet varje morgon då jag känner hur han tittar en stund på mig,pussar mig en gång i pannan,en gång på munnen och tusen gånger på kinden,viskar hej då sen hör jag dörren slå igen!! Som sagt MYSIGT!!! :))) Kärlek!! Finns det når bättre???

Kim och jag en kall vinter morgon :)



Nä ska äta upp sista mackan och sen leta rätt på min förbaskade tändare som alltid lyckas försvinna!!! Sätta mig i solen och njuta en stund...sen kommer första kunden för dagen :)

Pussen pingaln!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0