trevlig helg...

Halloj!!!

Helgen har varit riktigt bra! I fredags kom marine,lelle och louise (kims familj) på middag då jag hade slått på stort och lagat potatisgratäng,fläskfilé med bearnise sås,även en smakig god sallad till :)) Alla tyckte det smakade otroligt gött och det kändes himla bra ;)
Hade lämnat en sak åt kim (som fyllde 23 i fredags) att fixa efterrätten...köp nåt enkelt som vi kan bjuda på,säger jag...då kommer han hem med brownies som man själv ska tillaga-blanda deg och allt sen in i ugnen i 30 min och vispa grädde och ha jordgubbar till-HARREGUD tänkte jag hur ska jag hinna detta?! men när vi hade ätit upp maten erbjöds sig lelle (kims pappa) att hjälpa till så vi damer lämnade männen i köket för bakandet så satt vi och drack gott så länge..ibland har man det fööör bra ;)
sen blev det massa roligt tjöt och vi spelade "med andra ord"-steff you know what im talking about ;) och det va super skoj!!! dom lämnade oss runt 02.30 då vi alla va riktigt trötta så sova stod ju först på listan :P



Sen igår (lördag) blev det party för kim :) jag och fia möttes upp hemma hos min bror patrik för jag hade lämnat av tinki där över natten så vi fick även fixat oss där,tog en drink och va snart igång ner till alex i flatås där resten av pojkarna varit sen typ 12 på dagen (så ni kan ju gissa vilket stadium dom va i) humm...haha men kul va det..sen drog vi vidare till glenn!! sikken kille ;) där vi drack mer gott och dansa och efter en stund dom goa gänget från högsbo/flatås/järnbrott...jess,robban,nirre,anna,nelis mm. Kvällen sluta dock tidigt då glenn fått tråkiga nyheter om en vän,då kände både jag och kim att det va dax att dra sig hemåt runt halv 1..vilket va himla skönt då jag kan vakna på morgon och må BRA! jippiiii :P och idag (söndag) va jag uppe tidigt kom iväg till högsbo,hämta bilen och hunden fick storhandlat så vi fick en go frukost och nu varit på hundgården en stund men tinki sen ätit go pizza :))))
Nu ligger vi här i soffan tjocka som få och njuter ;) snart blir det film och mys!!


Hoppas ni haft en kalas helg med!!! Kram på er!!! LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0