Tillbaka!!

Hallå hallå,sorry att jag varit lite frånvarande det senaste men hänt en hel del.....

Ja,förra helgen va kanon! lugnt fredag och lördagen va det fullt igång med jobb,sen party på gårdfesten uppe i högsbo sen trallade vi ner till Niklas och Sofias gemensamma 20 års fest-vilket va kalaskul,billig bar vilket gjorde att vi alla drack en del...Och smarta alexandra som jobbar ca 180 timmar i flera månader nu skulle självklart inte vara sämst på att shota....Värmen+dåligt med vatten+dåligt med mat+stress=Sjukhus!! usch,slockande runt 01.00 och slutade andas...Pojkvännen Kim blev helt till sig och ringde självklart ambulans-vem hade inte gjort det??
Kom iväg till salgrenska och fick ligga under natten och återhämta mig,ville ge dropp men jag vägra!! Vaknade till ca 2 ggr då dom skulle ha en himlans mycket info angående lördagskvällen,jobb,aa vardagslivet helt enkelt.Tackar min underbara Kim för att du satt vid min sida hela natten och släppte inte blicken ifrån mig!! Du förstår inte vad du betyder för mig!!! Vi för alltid!!
Kom därifrån söndags morgonen runt 07.30 då min kära moster Annika fick hämta oss!-
TACK FÖR DET!

Ja helgen va livad! så denna vecka har jag tagit det väldigt lugnt,måndags blev det sol och bad med mamma,fia och linda..tisdagen ledig där med....Jobbade heldag onsdag och varit ledig idag! Känns redan mycket bättre...får ta and om kroppen man har.inte slita ut sig vid 21 års ålder det funkar ikke!!


Nu gör jag ingenting annat än längtar tills jag och underbara Steffie kommer iväg på en veckas semester tillsammans! Ska sätta oss ner runt den 15 juli och titta sista minuten (helst till kreta) men vilket som funkar men HELST dit! ;) Längtar så!! <3

Utan er hade jag inte överlevt!!- Ni vet vilka ni är!! Älskar er massor!!

Nä nu ska jag krypa ner till älsklingen som sover som en liten baby...Hörs!! /puss pinglan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0