Sätila Mc Träff 09 :)

Ja då va man hemma efter en helg fylld med vänner,gott och dricka,dans och musik-och en hel del mc knuttar ;))
Första året för mig och det va riktigt skoj! blev iof. tidigt till sängen(kims rostiga volvo haha) båda nätterna men innan det så va det kanon! Fredagen slutade tyvärr lite sämre...alkoholen talade för mkt hos vissa och det gjorde tyvärr att min underbara bror och fidde lämnade oss på lördags morgon :( Hade gärna sett er stanna men förstod ändå varför dom ville åka... :(

Så lördagen fortsatte med resten av gänget...hummm....Mig,kim,steff,robban,eas,elin,nelis,anna,jess,fimpen,nirre,sofia,jonas,johnny och mikko,sen kom camilla,kigge och alex senare under dagen med :)) lördagen slutade betydligt bättre för min del...dans och alkohol fram till ca 23.30 sen blev både jag och kim fruktansvärt trötta...(konstigt om man vaknar med en pojkvän halv 7 på morgonen och korkar upp whiskey:n ) så kan det gå ibland... :S:S haha men  som sagt skön helg,men tyvärr lite osamheter men hoppas allt löser sig till det bästa :)

Börjar känna mig grymt stressad nu...fortfarande hemma sjukskriven. får ut en riktig piss lön denna månaden och måste få ersättning av försökringskassan...men som vanligt gör dom allt för att man inte ska få ett skit!!! så upp tidigt ringa dit, se till att allt står rätt till,sen iväg till salongen och fixa håret (ÄNTLIGEN!!!) sen hem och tvätta :(( mindre kul :P men ett måste!! har fortfarande min älsklinh till hund här hemma men,fast
hon har bott hos mormor i helgen :) slipper det bli så tomt här hemma när kim jobbar fast nu har han också semester :)



Bilder från Sätila kommer snaaaart :)))


Hoppas ni haft en bra helg!! Kösss // alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0