Helgen!

Lite trött idag...Vaknade upp hos ebba runt 10.00 tiden och möttes av en sovande steffie och en mer sovande ebba....Hungrig som jag va tog jag mig en promenix ner till affären och fick köpt frukost! När jag kom tillbaks hade steff hoppat upp och vaknat till,vilket gjorde att vi kunde äta lite gott,ta en cigg,små tjöta lite sen begav vi oss till min salong för att hämta mina saxar och låna jessis löshårstång...Skulle nämnligen fick steffies hår idag-sikken utmaning!!! hon hade gammalt hår i från ca 1 månad vilket gjorde att hon hade typ stans *pip* ruffs där bak i huvvet så stod väldigt länge men fick till slut ut det-Halleluja!!! ;)
Resultatet blev iaf grymt snyggt!! (inte alls avis)
 

Blondiner har roligare har jag hört ;)

Imorgon bär det av mot Åhus tillsammans med Kim och hans underbara familj,ska bli riktigt skönt med en långhelg från gbg..bara komma bort några dagar gör gott!!! :)
Louise (kim lillasyster) ska spela handbollscup på sand under helgen och vi är där för att heja på...SÅ KLART!! Bo på hotell ska vi också göra,ser fram emot det!!
Blir även lite party,vilket vi inte tackar nej till :O

Nä nu är jag riktigt trött! Upp tidigt och ta sig en löprunda,tvätta vid 11.00 sen städa rent lägenheten
(skönt att komma hem till på söndag)
Sen tar vi min mini mi bil och drar iväg....så behöver min skönhets sömn ;))

Natti natti / A

Kommentarer
Postat av: Steff..

Ha en underbar helg nu! Du får skicka korten sen när du kommer hem! Puss

2009-07-10 @ 13:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0