Förändring...en bra sak??

Ja,i måndags va min sista  arbetsdag på väldigt länge... :(( mina händer har tyvärr blivit värre och värre med tiden vilket har fått mig att inse att jag måste göra annat...Så än så länge går jag sjukskriven fram till semestern den 16 jul-därefter semeterersättning fram till 10 augusti...sen får vi se vad som händer....

Fia,steffie och jag har smått pratat om att starta eget faktiskt :))) men eftersom steffie kan jobba fram till september så ska jag och fia börja lite smått och titta lite närmare på det och se vad vi kan komma på så får steff hoppa på tåget efter september :))) SPÄNNANDE!!! men men inget bestämt än....



Steff,jag och fia :))





Ikväll blir det lite mini-party hemma hos Ebba...jag har aldrig träffat varken ebba eller sandra men ska bli roligt attt lära känna dessa tjejer :) Vi ska spela lite spel,dricka gott och skvallra som brudar oftast gööör ;))

Förstår mig inte på vissa människor....Man kan få det hur bra som helst så länge man tar emot det,varför leta upp nya problem och sätta sig i obekväma situationer??? Är det verkligen äkta eller är det fortfarande spel?
Jag har aldrig försökt ta någons plats!!!


tack hej / alexandriita....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0