flyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!

Om jag kunnat skulle jag stoppa ner kim,familjen och alla nära och kära i en stor påse och flytt!!! ja ni hörde mig..är så trött på människor som vill andra människor illa-som inte kan låta personer vara och låta deras lycka vara!!! usch,känns fruktansvärt obehagligt och känner mig ibland jagad...låter knäppt men sant!!


Jaja till helgen blir det Sätila med gänger,ska bli grymt kul :))))) ser fram emot det att komma bort ytterligare en gång från stan i några dagar :) tors-sön blir det och jag har steff och jess med mig som backup mot alla grabbar som ska med :P
näää nu ska jag ligga och typ dö på¨soffan trött som fååååå :((


älskar dig kim!

heeejheeej!!! /pingelisssss

Kommentarer
Postat av: fia

Förstår vad du menar gumman!!! <3

2009-07-22 @ 20:43:17
URL: http://sophilette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0