Det går bara framåt...

Varit sjukskriven i snart 9 dagar och det kliar nåt så fruktansvärt i mina fingrar...Va hos läkarn igår där jag fick intyg att jag inte ska jobba inom frisöryrket längre pga av min känsliga hy så jag måste söka mig till nåt nytt...
Vet inte riktigt vad jag känner,
förvirrad? Spännande? ödet? - ingen aning! är nog bara välsigt FÖRVIRRAD!!!! Vad ska jag hitta på nu...Om det va nåt jag visste och va säker på-så va det frisöryrket! visste hur duktig jag va i det och gjorde alltid mitt bästa! och fick så många nöjda kunder och speciellt vännerna blev alltid så nöjda och glada över att jag fixade deras hår! Vilket jag hoppas att jag fortfarande kan göra lite då och då.... :)

jaja,det är bara att gå vidare! har så många som stöttar mig så det ska inte vara några problem...!


Imorgon fyller min underbara Kim år..blir hela 23 år gammal och jag har kämpat här hemma! städat,rensat tvätt och lagat mat...SAMTIDIGT!!- hur lyckas man?! Men det gick ju vägen så nu ligger jag i soffan och myser med min goa hund (som verkligen behöver bada) och väntar på att älsklingen ska komma hem från jobbet runt typ 21.30 ikväll :((
Men kollar en mysig film så länge...Imorgon kommer svärföräldrarna och kims lillasyster Louise på middag :O
Min familj kunde tyvärr inte av olika anledningar så vi får ta en dag nästa vecka och fira honom då :))
Jag har köpt så snygga presenter!!!!!!-
Hoppas jag ju att han tycker också... :)

Åhus-09 lite bilder :))


Kim och Louise                        Kim och jag                     Marine och Lelle

Saknar steff!!! KOM HEM!!

tack alla för igår hade så himla kul...härligt att det nästan bara va "gammla högsbo gänget" och räkan då ;) men kändes lite som förr-fick lite flashbacks där :P

Nä nog tjatat för denna gång! trevlig helg! Puss och klam...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0