Mitt 2009

2009-12-29 @ 14:34:56
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Blev sambo och blev/är gravid.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Det va på gränsen men röker ju inte längre så grattis till mig ! ;)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jaa. Anna och Tommi fick Lea och Kevin och Grynet fick underbara Vidar :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Vi va inte allt för nära den sista tiden men min kära farmor gick bort i somras.

5. Vilka länder besökte du?
Inga tråkigt nog. Men Tahiland i Februari 2010 ;)

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Semester...och självklart familj :D

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
6 juni-Då jag fick sluta som frisörska (inte direkt ett roligt minne men men glömmer det nog aldrig ) :(

8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag själv har lärt mig vilka som är mina riktiga vänner och att även inte döma folk innan jag skaffat mig en egen uppfattning.

9. Största misstaget?
Att jag höll på att flytta ifrån Kim <3

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Japp sjukskriven 1 månad pga eksem på händerna. (som har blivit helt återställda idag :)

11. Bästa köpet?
Våran stora tv hemma och Wii som kom hem idag faktiskt ;)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mig själv- Shoppat en del måste jag erkänna hela 2009 :/

jorde någonting dig riktigt glad?
Min familj lyckas alltid göra mig extra glad när det behövs ;)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
I got a feelling-Black Eyed Peace. Bad Romance- Lady Gaga. haha bästa låten 80talet-Pontjak

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Glad som bara den för att Kim och jag ska bli föräldrar men samtidigt lite smått ledsen för att just " våran tid som ungt par" kommer bli annorlunda. Även mindre glad över hur jag själv bettet mig (gravidmonster) uscha mig ! Förlåt säger jag bara...

16. Vad önskar du att du gjort mer?
En sista tjejkompis resa med alla goa tjejer som jag tycker om.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ingenting. Ångra aldrig det du gjort bara det du inte gjorde...

18. Hur tillbringar du julen?
Hemma hos min kära moster med goa släkten precis som det ska vara :)

19. Blev du kär i år?
Jag är fortfarande kär <3

20. Favoritprogram på TV?
Unga mödrar, Förlossningskliniken, Grey's anatomy,One Three Hill,Biggest Loser :)

21. Bästa boken du läste i år?
Ingen,haha läser knappt..Men just nu läser jag massa graviditets böcker som jag absolut fastnat för :)

22. Största musikaliska upptäckten?
IdolErik- Higher....Sååå jävla bra !

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Nya säng kläder :)

25. Något du önskade dig men inte fick?
Massvis med pengar ? ;)

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Min födelsedag (22 Maj) firade jag först hemma med hela släkten,va fullt hus här. Åt gott och umgicks. Dagen efter va det stans party här hemma med alla underbara kompisar :) Sen utgång !

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nä det tycker jag faktiskt inte.. varit ett helt ok år för min del. (tråkigt svar,jag vet! )

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Jeans och legging hela vintern med olika tunikor. Färgstarka färger under sommarn,med söta klänningar och olika tunikor. Hösten är ungefär samma som vintern. älskar lila,millitärgrönt,grått och svart/vitt :)  

29. Vad fick dig att må bra?
Att ytteligare ett år har gått och alla jag älskar fortfarande finns kvar <3

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Som alltid- DAVID BACKHAM ;)

31. Vem saknade du?
J.Fuchs så klart ! Sen vännerna man tyvärr tappat under månadernas gång :(

32. De bästa nya människorna du träffade?
Steffi absolut (Har kommit henne närmare än vad jag själv trodde <3) Morgan (chefen på frukosten)
Sen alla glada kolleger jag lärt känna på nytt från donken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0